REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO SKLEPELEKTRYKA24.PL
Prosimy Klientów o zapoznanie się z regulaminem, ponieważ jego treść obowiązuje obie strony w chwili dokonywania zakupów w sklepie internetowym - sklepelektryka24.pl
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Sklep Internetowy dostępny pod adresem internetowym www.sklepelektryka24.pl prowadzony jest przez PHU ZAWEX Robert Zawiślak z siedzibą ul. Krasne 830A, 36-007 Krasne; NIP: 9181839075, REGON 850412167.
- Sklep internetowy prowadzi sprzedaż detaliczną oraz hurtową- wentylatorów , urządzeń wentylacyjnych, elektrotechniki oraz wentylacji -za pośrednictwem sieci Internet.
- Oferta sklepu zawiera towar wyłącznie nowy.
- Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT), podawanymi w złotych polskich (PLN).
- Na wszystkie towary sprzedawane w sklepie wystawiamy faktury VAT lub paragony fiskalne.
- Sklep internetowy używa plików cookies. Jeśli klient nie zmieni ustawień przeglądarki oznacza to zgodę na ich użycie.
- Regulamin dostępny jest na stronie internetowej sklepu w formie umożliwiającej jego odtwarzanie, utrwalanie i wydrukowanie. Każdy może zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy: Kodeksu cywilnego; Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. (Dz. U. Nr 22, poz. 271 ze zm.); Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.) oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
- Sklep zastrzega sobie prawo odmowy zrealizowania zamówienia w przypadku niedostępności zamówionego towaru. Sklep zawiadomi klienta o zaistniałej sytuacji i dokona zwrotu całej otrzymanej od klienta sumy pieniężnej.
- Słownik pojęć:
- DZIEŃ ROBOCZY- jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
- FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający utworzenie Konta.
- FORMULARZ ZAMÓWIENIA – formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia.
- KLIENT – Kupujący, który zamierza zawrzeć lub zawarł Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
- TOWAR – dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- REGULAMIN – niniejszy regulamin Sklepu Internetowego.
- STATUS OCZEKUJĄCY – zamówienie czeka na weryfikacje przez pracownika Sklepu.
- STATUS W REALIZACJI – zamówienie zostało przyjęte do realizacji.
- STATUS ZREALIZOWANY - zamówienie zostało zrealizowane – towar został wysłany.
- SKLEP INTERNETOWY - Sklep Internetowy Sprzedawcy dostępny pod adresem internetowym www.sklepelektryka24.pl
- SPRZEDAWCA – PHU ZAWEX Robert Zawiślak, Krasne 830A , 36-007 Krasne, NIP :918-183-90-75, REGON 850412167;
- UMOWA SPRZEDAŻY – Umowa Sprzedaży Towaru zawarta między Klientem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
- ZAMÓWIENIE - oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Towaru ze Sprzedawcą.
II. WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY
- Ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu Internetowego, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
- Cena Towaru uwidoczniona na stronie Sklepu Internetowego podana jest w złotych polskich i zawiera wszystkie składniki, w tym podatek VAT, cła oraz wszelkie inne składniki. Ceny nie zawierają kosztów dostawy i płatności.
- Zamówienia można składać przez:
- witrynę internetową (sklep internetowy www.sklepelektryka24.pl)
- pocztą elektroniczną na adres e-mail: sklep@sklepfalowniki.pl
- telefonicznie pod numerem: 601478570 (dni robocze w godz…8-16 )
- Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie, co powoduje związanie Klienta jego Zamówieniem oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji.
Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail lub przez zmianę statusu zamówienia na „w realizacji”.
- Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w pkt. 4) lub zmiany statusu zamówienia na ‘w realizacji’ zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.
- O etapie na jakim znajduje się zamówienie informuje „Status zamówienia”.
Istnieją trzy statusy realizacji zamówienia: status oczekujący, status w realizacji oraz status zrealizowane. O zmianie statusu zamówienia klient jest każdorazowo informowany przez e-mail.
- Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzana paragonem lub na życzenie Klienta fakturą VAT, które będą dołączane do Towaru.
- Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki, które są naliczone po wyborze sposobu dostawy i płatności w procesie zamówienia.
III. SPOSÓB PŁATNOŚCI
Możliwe są następujące sposoby płatności:
- Gotówką przy odbiorze osobistym .
- Płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy – (Przedpłata na podstawie faktury proforma wysłanej drogą mailową).-wysyłka firmą spedycyjną za pobraniem.
IV. KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY
- Dostawa towaru odbywa się w sposób wybrany i określony przez klienta w zamówieniu.
- Zakupione w sklepie internetowym towary: można odbierać osobiście lub wysyłane są za pośrednictwem firmy spedycyjnej za pobraniem lub po dokonaniu przedpłaty .
- Koszty wysyłki firmą spedycyjną uzależnione są od wagi Towaru (koszty obliczane są przy wypełnianiu koszyka i widoczne są przed złożeniem zamówienia).
- Sprzedający zastrzega sobie prawo do wstrzymania zamówienia, w przypadkach uniemożliwiających jego realizację i jednocześnie zobowiązuje się bezzwłocznie powiadomić Zamawiającego o zaistniałej sytuacji.
- Dostarczoną przesyłkę należy sprawdzić w obecności kuriera. W razie zewnętrznych uszkodzeń i niezgodności zawartości z dołączoną fakturą lub paragonem, zamawiający sporządzi w obecności kuriera protokół, które obie strony podpiszą.
- Orientacyjny termin realizacji zamówienia jest podany przy konkretnym towarze. W razie wątpliwości lub braku inforamcji o czasie realizacji prosimy o kontakt przed złożeniem zamówienia- telefonicznie 601 478 570, lub przez e-mail sklep@sklepfalowniki.pl.
V. GWARANCJA, ZWROT TOWARU, REKLAMACJA
- Wszystkie produkty oferowane w sklepie są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
- Towar oferowany w sklepie internetowym możecie Państwo zwrócić, zgłaszając chęć odstąpienia od umowy, wysyłając oświadczenie w formie pisemnej w terminie 10 dni od dnia otrzymania zamówionego towaru. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie wręczonego przez sklep oświadczenia lub załączenie go do paczki ze zwracanym towarem.
- Do zwracanego towaru prosimy dołączyć dowód sprzedaży oraz ewentualnie numer konta bankowego w przypadku, gdy chcą państwo zwrotu pieniędzy, a nie wymiany towaru.
- W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To co strony świadczyły ulega zwrotowi. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zwrot następuje za pisemnym potwierdzeniem odbioru towaru przez sprzedawcę.
- W przypadku niezgodności towaru z umową, reklamowany towar, a także ewentualne oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań, należy niezwłocznie odesłać na koszt sklepu na adres ul. Krasne 830A, 36-007 Krasne;
- W przypadku reklamacji należy zaznaczyć, czego dotyczy reklamacja (dokładny opis).
- Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od ich wpłynięcia. Jeżeli w ciągu 14 dni sklep nie ustosunkuje się do żądań Klienta, będącego konsumentem, uważa się, że uznał je za uzasadnione.
- W przypadku uznania reklamacji, Kupujący ma prawo do wymiany towaru na nowy lub zwrot pieniędzy.
- Zwrot pieniędzy następuje przelewem na wskazany rachunek bankowy lub w innej formie wskazanej przez Klienta w ciągu 7 dni po otrzymaniu przez nas towaru.
VI. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Składając zamówienie, klient świadomie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia, a także w celu obsługi ewentualnych reklamacji oraz w celu ułatwienia ewentualnych przyszłych zakupów. Dane te nie są przetwarzane ani wykorzystywane w żadnym innym celu.
- Dane osobowe umieszczone w bazie danych sklepu www.sklepelektryka24.pl są przetwarzane wyłącznie dla jego potrzeb, nie są i nie będą też udostępniane innym podmiotom. Dane te są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. nr 133 poz. 883). Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania lub ich usunięcia.
- Struktura witryny sklepu została zaprojektowana w taki sposób, aby można ją było odwiedzać bez konieczności identyfikacji lub ujawniania danych osobowych.
VII. WYMAGANIA TECHNICZNE
1. W celu prawidłowego korzystania ze sklepu za pośrednictwem strony www wymagane są:
- Przeglądarka internetowa: Internet Explorer w wersji 7 i wyższych, Firefox - wersja 20 lub wyższa, Google Chrome - wersja 26 lub wyższa, Opera - wersja 11.64 lub wyższa
- Włączona obsługa JavaScript i Cookies,
- Minimalna rozdzielczość dla aplikacji: 800x600, zalecana rozdzielczość 1024x768 lub wyższa.
2. Wyłączenie obsługi Cookies zazwyczaj nie blokuje możliwości korzystania ze sklepu, ale może w szczególnych przypadkach powodować utrudnienia w połączeniu ze Sklepem. W takim przypadku Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z braku aktywnej obsługi Cookies przez Klienta.
VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Regulamin określa zasady zakupów w sklepie.
- Sklep zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w niniejszym Regulaminie. Dokonane zmiany wiążą klienta sklepu, pod warunkiem iż został on prawidłowo poinformowany o zmianach.
- Umowy zawierane poprzez Sklep Internetowy zawierane są zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.
- Wszelkie spory wynikłe w związku z realizowaniem umów sprzedaży między sklepem sklepelektryka24.pl, a konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, wszelkie spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny.